Logo van StoryFlow
  • Ontdek StoryFlow

  • Wie zijn wij

  • Publicaties

  • Expertise

  • Casus

  • Contact

  • Blog

  • More

    Use tab to navigate through the menu items.

    LEES STORYFLOW AANPAK

    BESTEL STORYFLOW BOEK

    Denken vanuit het hart?
    Jeroen Janssen
    • 16 okt. 2019

    Denken vanuit het hart?

    Toen de tractor werd uitgevonden gingen we niet minder en duurzaam produceren. We gingen voor meer. De uitvinding van de computer leidt...
    2
    Een merk moet kleur bekennen
    Jeroen Janssen
    • 16 jul. 2019

    Een merk moet kleur bekennen

    Steeds vaker is een positionering niet alleen gebaseerd op een plek in de markt, maar op een plek in de wereld. Termen als...
    2
    Hoe meet je de maatschappelijke impact van storytelling?
    Saskia Ramakers
    • 3 jul. 2019

    Hoe meet je de maatschappelijke impact van storytelling?

    Op zoek naar de maatschappelijke resultaten van de inzet van verhalen De juiste medewerkers op de juiste plek, betere beeldvorming van...
    3
    Macht is een hoge vorm van onmacht
    Jeroen Janssen
    • 11 jun. 2019

    Macht is een hoge vorm van onmacht

    Ik denk niet dat dat Harvey Weinstein de charme, de looks en het karakter heeft om filmsterren te versieren. In een gewoon leven zou hij...
    3
    Schoolteams in hun kracht, Basisschool Management
    Saskia Ramakers
    • 3 jun. 2019

    Schoolteams in hun kracht, Basisschool Management

    Hoe zorg je ervoor dat teams meer in hun kracht komen te staan? De Story Flow-methode vervordert via verhalend denken veiligheid...
    35
    Als een kind zo blij op het werk
    Jeroen Janssen
    • 27 mrt. 2019

    Als een kind zo blij op het werk

    Iemand vroeg ons laatst: wat is nu eigenlijk jullie verhaal? Er zijn inmiddels meer verhalen te vertellen, maar er is toch echt een...
    1
    Zullen we van de VAR een uitdaging maken?
    Jeroen Janssen
    • 27 feb. 2019

    Zullen we van de VAR een uitdaging maken?

    De VAR zorgt in de voetbalpraatprogramma’s voor enorme commotie. De verwachting dat oneerlijkheid, subjectiviteit en verwarring voor eens...
    1
    Vier aandachtspunten om werk (weer) leuk te maken
    Jeroen Janssen
    • 22 jan. 2019

    Vier aandachtspunten om werk (weer) leuk te maken

    1 Geniet van diversiteit Doorbreek het streven naar uniformiteit. Geef mensen speelruimte die past bij hun karakter en drijfveren. Maak...
    1
    Wat wij jouw team toewensen in 2019
    Saskia Ramakers
    • 26 dec. 2018

    Wat wij jouw team toewensen in 2019

    …Een team dat zich veilig voelt ! Veiligheid is de meest belangrijke en meest vergeten stap in teamontwikkeling. Een sterke leider geeft...
    2
    Hoe motiveer je mensen écht op het werk
    Jeroen Janssen
    • 14 nov. 2018

    Hoe motiveer je mensen écht op het werk

    De belangrijkste motivatie voor mensen in een organisatie (dus ook op school) is dat ze betekenisvolle stappen maken op weg naar een...
    0
    Een leider denkt verhalend
    Jeroen Janssen
    • 8 okt. 2018

    Een leider denkt verhalend

    Het resultaatverantwoordelijk zijn, gaat weer terug naar de professional. Dat biedt ruimte voor inspirerende leiders! Het geeft...
    0
    Band of Brothers
    Jeroen Janssen
    • 12 sep. 2018

    Band of Brothers

    Via narratieve vragen hebben we in co-creatie met studenten gespeurd naar de echte uitdagingen in het eerste jaar van een studie. De...
    1
    Tegenslag is een fase
    Jeroen Janssen
    • 22 aug. 2018

    Tegenslag is een fase

    “Alle vooruitgang begint met een idee, een droom. Je bent verplicht in die fase een gouden hoed op te zetten. Optimisme is de zweepslag...
    1
    Intervisie samen met een ‘maatje’ aan de keukentafel
    Saskia Ramakers
    • 18 jun. 2018

    Intervisie samen met een ‘maatje’ aan de keukentafel

    De wereld verandert snel. Je houdt jezelf goed op te hoogte, je gaat naar congressen. Je leest. Maar toch is het best spannend om op je ...
    2
    Een goed verhaal helpt een team winnen
    Jeroen Janssen
    • 23 mei 2018

    Een goed verhaal helpt een team winnen

    Het wielerseizoen is alweer een tijdje bezig. Er zijn twee teams die er qua overwinningen uitspringen: Quick-Step en Michelton Scott....
    0
    Projectmanagement
    Saskia Ramakers
    • 14 mei 2018

    Projectmanagement

    Wij helpen (via de Story Flow-methode) projecten een vliegende start te geven en/of vlot te trekken. Het gaat om projecten ...
    2
    Kill your darlings
    Jeroen Janssen
    • 9 mei 2018

    Kill your darlings

    Samen op zoek naar de essentie… Paul van Meenen is woordvoerder Onderwijs van D66. Hij is 62 jaar en is docent, rector en bestuurder...
    1
    Sterke teams houden mensen gezond
    Jeroen Janssen
    • 18 apr. 2018

    Sterke teams houden mensen gezond

    Zwarte hoed Belangrijkste taak van een manager is werken aan een sterk team. Door controledruk van buitenaf wordt de aandacht daar vaak...
    0
    Interactie is groter dan jij en ik
    Jeroen Janssen
    • 21 mrt. 2018

    Interactie is groter dan jij en ik

    Dit is de titel van een scriptie waarop Jochem Leenders binnenkort afstudeert (ik heb hem mogen begeleiden). Hij maakt via inspirerende...
    0
    Coaching via de Story Flow-methode
    Saskia Ramakers
    • 28 feb. 2018

    Coaching via de Story Flow-methode

    De wereld verandert snel en daarmee wordt van organisaties en afdelingen verwacht dat ze wendbaar zijn. Bij een wendbaar bedrijf hoort ...
    0
    1
    2
    3

    StoryFlow

    Met StoryFlow leer je mensgericht aansturen en voldoen aan gevraagde accountability. In korte tijd geven wij je het vertrouwen, de tools en een route om een project zodanig te begeleiden dat mensen het beste uit zichzelf halen ten gunste van het project/organisatie. Daarbij geven we je de handvatten om rekenschap af te leggen binnen de organisatie.

    Fb Iconn.png
    Twitter icon.png

    Navigatie

    Over Ons

    Neem Contact Op

    Ontdek StoryFlow
    StoryFlow Aanpak
    Onze Blog
    Wie zijn wij
    Publicaties
    Casus
    Daalakkerstraat 20
    6085 BP Horn
    Nederland
    Neem contact op
    Saskia Ramakers
    +31 6 52 31 14 41
    saskia.ramakers@storyflow.nl
    KVK: 56079532
    BTW: 8519.679.78.B.01
    Algemene Voorwaarden

    I

    Privacybeleid

    I

    Copyright

    I

    Disclaimer